tirsdag 25. august 2009

Litt av ei helg...


Det har vært litt av ei helg kan jeg si dere! Folket har tatt meg med på det mest utrolige.

Fredag kveld dro vi til noen venner av Mutter og Fatter. De folkene hadde en hund (de sa at det var det). Han hette vistnok Freddie og var svart og hvit og bare litt større enn "Sauen" min. Ilsken liten sak som løp og løp rundt meg. Til slutt var han sliten og da så jeg mitt snitt til å løpe litt rundt han. Gjett om han ble irritert når jeg fikk overtaket. Men hvem kar tåler at ei lita frøken får overtak? Uansett så gleder jeg meg til de folkene kommer hjem til oss og vi kan løpe på åkeren.

Lørdag var det fint vær og Mutter og Fatter fant ut av vi skulle ut i skogen. Jeg skulle "eksponeres" (hva nå det måtte være) for Mennesker og lyder. Vi dro til en plass der det var mange som laget MYE lyd. Etterpå har jeg fått høre at det var noe slags mesterskap i pistolskyting. Mutter og Fatter ble imponert over meg og ikke rent lite stolt!! Jeg fikk høre at jeg var helt unik. Ikke ble jeg redd lydene og ikke overfalt jeg alle dem som skulle komme å fortelle hvor vakker og flott jeg var. Men jeg kan si dere at jeg var sliten etterpå. Tar på å være så fin hele tiden!!!

På søndag ble det nok en biltur. Nå hadde Mutter pakka sekk og vi kjørte til skogen igjen. Er noe helt eget det derre å fø løpe fritt rundt og lukte på alt...eller smake på alt. Eneste jeg ikke ville ha var noen små, blå kuler som Mutter ville la meg smake på. Det jeg derimot syns var godt var noen store, gyldne baller som jeg fikk smake. Tror nok at det egentlig er noe Menneske mat, så jeg er nok litt redd for at det ikke blir så alt for ofte at jeg får noe slikt - dessverre.

En annen ting jeg har tenkt litt på de siste dagene er hvor "Gutta" er og hvordan de har det? Hadde vært moro å hørt litt ifra Bocca, Fabian, Bajazz og Bamse. Dere har sikkert litt kjekke karer allerede...
Nå skal jeg slappe av litt mens Mutter sover etter jobb. Vi boffes senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar