fredag 21. august 2009

Velkommen til min lille verden på nettet

Presentasjon 210809

Hei på dere og velkommen til min verden!

For snart 2 uker siden (altså 1/6 av livet mitt), så flytta jeg fra mamma, storesøster, matmor, matfar og to prinsesser. Jeg ble stappa i en bil og så kjørte "Folket" av gårde med meg. Jeg må bare innrømme at det falt en tåre da vi dro...

Etter en stund fikk jeg slik rar følelse i magen - har aldri kjent slik før. Det var på en måte ikke noen tårer som kom ut da jeg måtte åpne munnen. Fytti katta tenkte jeg da...håper det ikke er SÅ himla lang tur!

For å si de slik, jeg rakk å få den ekle følelsen to ganger til jeg. Så var det Mutter'n som kjørte og det gjorde ikke min ilddåp noe lettere. Hun dama der klarte ikke å følge med på skilta, så plutselig oppdaga Folket at de hadde kjørt en omveg....Håpløs dame altså!

Det gikk noen dager etter at vi hadde kommet frem der jeg lurte på hvor jeg hadde havnet. Alt var nytt. Nye lukter, nye rom, nye regler og ikke minst nye Mennesker. For selvsagt måtte jeg vises frem. Rett som det var ringte det på døra og nye Mennesker skulle klappe og kose med meg. Jeg likte det egentlig veldig godt, men det er min lille hemmelighet.

Mutter'n og jeg var hjemme sammen noen dager. Denne tiden brukte Mutter'n på å lære meg å kjenne...og Mutter'n og Fatter'n ga meg stadig flere navn. Jeg heter egentlig Bella (altså "vakker"), men så har jeg forskjellige mellomnavn. Bella VilIkke (for jeg liker slettes ikke å ha på bånd når vi skal ut å gå og jeg er flink å gjemme meg når det er noe jeg ikke vil). Så heter jeg Bella BuskBlom (for her gjemmer jeg meg..). Bella Bølla har jeg også hørt..Lurer på om det kan komme av at jeg syns det er litt morsomt å nappe små Mennesker i buksebaken når de løper forbi?

Etter ei drøy uke fant jeg ut at det kunne kanskje la seg gjøre å ha på bånd slik at jeg fikk lufta Folket mitt litt. De vet om en spennende skog der jeg kan få løpe løs og lukte på alle mulige rare ting. Da koser jeg meg og halen min står rett opp...deilig!

Jeg har fått vært med Fatter'n på jobb også. Oppførte meg eksemplarisk og skal nok få være med flere ganger. Digg kan dere tro å bare ligge der å vente på at ett Menneske skal komme inn å kose med meg. Så får Fatter'n litt frisk luft i løpet av dagen også, flinke jenter må jo gjøre sitt fornødne av og til...

Slik vokser jeg….. (Fylles ut etter hvert)

Alder Vekt
12 uker 12,8 kg

Dersom dere vil se hvem jeg bodde sammen med før Mutter'n og Fatter'n, så kan dere følge denne linken… Her bodde jeg før

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar